joi, 23 mai 2013

Fericirea

Aceasta postare face parte din categoria Suflet.
Inainte de a incepe vreau sa dai play la acest videoclip




De la viata imi doresc multe lucruri, unul din ele fiind fericirea. Acel sentiment de implinire ma face un om mai bun, ma face mai ambitios si afectuos.

Am trecut prin multe dificultati in viata, care m-au invatat sa imi creez prioritati si idealuri dar si compromisuri. Dealungul timpului am pierdut prieteni, rude si familie, fapt care m-a descurajat sau intristat. Dar am castigat pe de alta parte respect si apreciere pentru dedicarea si ambitia de care am dat dovada, chiar si atunci cand eram la pamant cu moralul.

Cel mai mult imi doresc sa-mi gasesc o pereche, o persoana care sa ma accepte asa cum sunt. O persoana pe care sa o pot imbratisa fara motiv, sa o rasfat cu flori, cu iubire si eventualele surprize placute. Vreau pe cineva cu care pot sa ma uit la un film de dragoste tinandu-ne in brate, cineva care sa ma sustina atunci cand e nevoie, cineva care sa-mi fie un prieten mai bun decat cel mai bun prieten, cu care pot sa vorbesc ore-n sir despre absolut orice. Vreau sa ofer dragoste si nu numai. Vreau sa ma schimb in si mai bine decat sunt acum. Poate ca asta e unul din motivele pentru care nu sunt fericit, ca nu am cui sa ofer acest sentiment placut si calduros.
Viata m-a invatat ca nimeni nu e perfect si ca toti avem defecte, vizibile sau nu, si tocmai din acest motiv nu sunt pretentios.

Sunt loial, devotat, perfectionist dar nu in adevaratul sens al cuvantului (imi place sa duc la bun sfarsit ceea ce am inceput), sunt orgolios dar numai atunci cand ma simt amenintat, comparat cu alte persoane sau fortat sa fac un lucru cu care nu sunt de acord, ceea ce rar se intampla. De sunt Leu, dar nu ma comport ca alti lei. dupa cum am zis, nimeni nu e perfect. Si nu in ultimul rand, sunt o fire timida si sensibila, cu o inima mare.

Datorita educatiei primite atat in familie cat si in sistem, am devenit o persoana creativa si inventiva, politicoasa si civilizata, fapt care ma face sa fiu o persoana descurcareata.

Poate candva, intr-o zi se va intampla sa nu mai am motiv de tristete si suparare. Pana atunci sper, sper ca destinul sa nu treaca pe langa mine.

Intre timp tot ce sper e ca persoana careia ii e destinata aceasta descriere sa reuseasca sa citeasca acest monolog.

Multumesc pentru vizionare.
cu multa placere, Mihai

Niciun comentariu: