sâmbătă, 25 mai 2013

Dorinta, Pasiune, Amor. Pe scurt Dragoste.

Salut, bine te-am regasit.

Aceasta postare face parte din categoria suflet. Dupa cum obisnuiesc, in aceasta categorie adaug si cateva melodii, deoarece mesajele transmise prin intermediul muzicii sunt inegalabile, mai ales daca se asorteaza cu starea de spirit. In link-ul urmator am pregatit cateva melodii care se asorteaza foarte bine cu ceea ce vreau sa scriu. Asa ca te invit sa dai play. Play

Mai vreau sa completez ca aceasta postare este pur si simplu  o fantezie, un scenariu care nu s-a intamplat. Sa incepem..

Dupa ce m-am intalnit cu sotia mea, asa cum obisnuiesc sa o fac de fiecare data cand ies de la serviciu, ne-am indreptat spre casa. Pe drum am observat ca parea destul de obosita, avand cateva suvite de par rasvratite din cauza obisnuintei ei de a-si plimba mana stanga prin par atunci cand e preocupata. O sarut pe tampla, ea lasandu-si capul pe umarul meu. Oboseala isi spunea cuvantul.. Ajungem intr-un final acasa, fiecare incepand as-i face tabieturile de dupa serviciu.
In timp ce ea s-a dus la baie, am avut ideea de a-i face o surpriza. Stiam ca nu am foarte mult timp de pregatiri dar am zis sa incerc sa fac atat cat pot. Am aprins cateva lumanari si le-am imprastiat prin camera noastra, iar pe calculator am pus cateva melodii la intamplare. Ea sa intors intre timp, exact in momentul in care eu terminasem. A ramas surprinsa de schimbarea de atmosfera si a venit sa ma imbratiseze in semn de multumire. Prin pura intamplare calculatorul a inceput sa cante melodia noastra favorita, am inceput sa dansam asa imbratisati cum eram. Dupa cateva clipe mainile noastre au inceput sa se plimbe peste trupurile noastre obosite, lasand in urma un placut sentiment de caldura. Simtindu-i parfumul parului, o mana s-a indreptat usor pe spatele ei catre ceafa, inclestandu-se tandru in parul ei. Am simtit cum au trecut-o fiori de placere peste tot corpul. Profitand de aceasta observatie, am tras-o usor de par, arcuindu-i gatul spre buzele mele care o palpau usor si se plimbau dinspre umar spre gatul arcuit. Am auzit un geamat de placere cand buzele mele au ajuns sa-i sarute urechea. In tot acest timp calculatorul ne tinea linia sonora numai cu melodii lente si relaxante. Lumanarile desenau umbrele noastre unite pe pereti. Parca oboseala disparuse din noi, find gonita de energia care incetul cu incetul ne cuprindeau trupurile. Usor, hainele au inceput sa cada de pe noi, iar intre timp am ajuns sa ne rasfaram cu mangaieri, saruturi si priviri in pat. Am adormit unul in bratele celuilalt.
Dupa ce lumanarile s-au stins, iar afara soarele ne batea in geam, am trezit-o cu un sarut usor apasat, fara sa-mi scot mana de sub capul ei, am continuat sa o privesc pana si ea a inceput sa ma priveasca. Am inceput amandoi sa zambim cand usor pe fundal a inceput sa se auda din nou melodia noastra preferata.
O mana a inceput sa se plimbe prin parul ei, jucandu-ma cu o suvita de par am inceput sa o gadil cu acea suvita pe frunte, pe obraji. O admiram cum se rasfata in pat langa mine, arcuindu-si trupul pe langa mine, am inceput sa-mi reamintesc cum am inceput sa o mangai pe tot corpul cu mainile, cu buzele, cu tot trupul meu. Presupun ca si ea isi aducea aminte ce s-a intamplat intre noi, din moment ce mi-a luat mainile si le-a condus catre capsorul ei, ca sa-i mai incurc un pic parul cu usoare mangaieri.

Dupa ce ne-am ridicat din pat am observat ca se imbracare cu camasa mea, cea care am putrat-o la serviciu. O priveam cum incepuse sa miroasa camasa, in acel moment am surprins-o cu o imbratisare stransa si i-am spus cat de mult o iubesc.

Si astfel incepuse o noua zi, cu un nou rasarit de soare, alaturi de persoana iubita.


Sfarsit!
Sper ca ti-a placut povestea si muzica.
Pana data viitoare, numai bine iti urez!

Niciun comentariu: