joi, 23 mai 2013

"Felicitari"

Salut, bine te-am regasit!

Astazi o sa-ti arat o metoda prin care iti poti uimi prietenii.

Postarea de astazi face parte din categoria D.I.Y.

Dupa cum ai observat inca de la inceput, azi o sa vorbesc despre felicitari. Nu, nu o sa tot povestesc despre una si alta, ci despre o pasiune de-a mea si anume despre creatul felicitarilor. Spre deosebire de postarea de dinainte, acum munca fizica e lasata deoparte. De ce?  Pentru ca in era noastra e mult mai usor sa "redactezi" o felicitare, decat sa o desenezi. Dar pentru originalitate, ar merge si desenata de mana.

"Ingrediente": Google, un program de editare foto ( photoshop sau corel draw) si multa inspiratie.

Am trecut la ingrediente "google" pentru ca se pot gasi foarte multe poze dragute, ce pot fi folosite.
O data la o felicitare, m-am folosit si de paint, da acel program de la windows, ca tot era vorba de editare foto.

Asa, in poza de mai sus, am folosit pe post de margine acelasi om de zapada, in formatul lui original, bineinteles luat de pe net. Dupa ce am decupat omuletul, am zis sa-i fac si un spate, deoarece indoi felicitarea si folosesc aceasta poza ca si coperta.


 Aici intervine inspiratia.. intr-o zi am stat cateva ore bune sa scriu cateva randuri. Dar daca stii cu adevarat ceea ce vrei sa faci sau ceea ce vrei sa scrii, totul o sa fie mai usor.

Dupa cum observi, am facut aceasta felicitare pentru a fi imprimata pe o coala de hartie A4. Aici intervine Corel draw, versiunea pe care am folosit-o avea la dispozitie cateva formate standard, iar modul de afisare e cat se poate de simplu.

Cam atat despre acest subiect. Te salut si iti urez sa ai parte de mult spor!

Niciun comentariu: